Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai
Név: Szolnok Jégsport Kft – www.szoljeg.hu
Székhely: 5000 Szolnok, Baross utca 45-51 földszint
Levelezési cím: 5000 Szolnok, Baross utca 45-51 földszint
Cégjegyzékszám: 16 09 017310
Adószám: 25926011-2-16
Képviselő: dr. Buczkó István
Telefonszám: +36 70 88 444 12
E-mail: info@szoljeg.hu
Honlap: https://www.szoljeg.hu
Bankszámlaszám: 10404993-50526851-88571003
1. Általános rendelkezések
A www.szoljeg.hu a Szolnok Jégsport Kft. (továbbiakban Eladó) webáruháza, amely belépőjeggyel látogatható szabadidő programokhoz, és intézményeknek kínál eladásra jegyeket, termékeket. Eladó honlapján keresztül a megvásárolni kívánt jegy/ termék, valamint az online fizetési szolgáltató kiválasztásával a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre Eladó és a választás értékét kiegyenlítő magánszemély vagy cég (továbbiakban Vevő) között, magyar nyelven. Vevő a vásárlás menetét követve, a vásárlás adatait összesítő jóváhagyó oldalon számlázási adatait megadva a Fizetés gomb megnyomásával fogadja el a szerződés feltételeit, egyben jelen üzletszabályzat rendelkezéseit. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, így az iktatott formában nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét a dokumentált és elektronikusan elmentett vásárlás és az erről kiküldött e-mail igazolja.
2. A szerződés tárgya
Eladó által kiválasztásra és egyúttal vásárlásra felkínált jegyek, bérletek, termékek, melyek tulajdonságai, jellemzői, valamint a vásárlás feltételei a hozzájuk tartozó konkrét oldal(ak)on ismerhetők meg.
3. Szerződő felek azonosítása
Eladó kizárólag a www.szoljeg.hu oldalon kiválasztott, az ott szereplő vásárlási feltételek szerint és a felkínált online fizetési szolgáltató kiválasztásával megvásárolt jegyekért, termékekért felel.
Vevő a Pénztár oldalon szereplő adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait. Az Eladó ezeknek megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség Vevőt terheli. Eladó a nyilvánvalóan hibás vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén Vevő valódiságát jogosult ellenőrizni.
4. Vételár, felszámított díjak
A jegyek és bérletek, termékek mellett feltüntetett ár azok vételára, amely egyúttal tartalmazza az általános forgalmi adót is. A vételáron felül Vevőnek további díjakat nem kell fizetnie a jegyértékesítési szolgáltatás és termékvásárlás ellenértékeként.
5. A vásárlás folyamata
A Termék/Szolgáltatás kiválasztása
A honlapon menüjében szereplő Jegyvásárlás menüpontr kattintva választhatja ki a kívánt belépőjegy típust. Az egyes termékekre kattintva találja a termék árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!
Kosárba helyezés
A Termék/Szolgáltatás kiválasztása után Ön a „Kosárba” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges számú – terméket/szolgáltatást a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.
Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket/szolgáltatást, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket/szolgáltatást meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek/szolgáltatások, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek/szolgáltatások helyezhetőek, illetve a kívánt termékszám megváltoztatható.
Amennyiben Ön a kiválasztott terméket/szolgáltatást a Kosárba helyezi, úgy az a honlap jobb alsó sarkában levő kosár ikon sarkában a mennyiséget jelölő felirat jelenik meg, illetve a képernyő jobb oldalán a kosár tartalma megjelenik. Amennyiben Ön nem kíván több terméket/szolgáltatást kiválasztani, úgy kattintson a kosár ablakban a „Pénztár” gombra! Amennyiben a kiválasztott terméket/szolgáltatást szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket/szolgáltatást szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra!
A Kosár megtekintése
A honlap használata során Ön a honlap jobb alsó sarkában található „Kosár” gombra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket/szolgáltatásokat eltávolítani a kosárból. A rendszer a „Kosár” gomb megnyomását követően megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is. Amennyiben nem kíván további termékeket/szolgáltatásokat kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Pénztár” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.
Vásárlói adatok megadása
„Pénztár” gomb lenyomását követően szükséges megadnia elérhetőségeit, úgy mint e-mail címe, vezeték és keresztneve, telefonszáma. Ekkor a jobb oldali sávban, a „Rendelésed” dobozban megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek/szolgáltatások megvásárlása esetén az Ön által fizetendő teljes vételár. (A termékek információja mindvégig látható marad a vásárlási folyamat befejezéséig).
„Fizetési” dobozban határozhatja meg, hogy On-line bankkártyás fizetés – Barionnal vagy Banki utalás fizetési formát választ. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy Banki utalás fizetési forma csak egyes meghatározott termékek/szolgáltatások megrendelése esetén elérhető.
Itt láthatja a „Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltakat.” Amennyiben megismerte és elfogadja ÁSZF dokumentumunkat, úgy a négyzetet bepipálva és a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE/FIZETÉS BARIONNAL” gombra kattintva véglegesíti rendelését.
Rendelés teljesítése és számla kiállítás
6. Fizetési és szállítási feltételek
A fizetendő végösszeg kiegyenlítése a vásárlás végén, Eladó által felkínált, vele szerződésben álló online fizetési szolgáltatókon keresztül történhet. A fizetési szolgáltató fizetőoldalán felmerülő esetleges hibákért Eladó nem tud felelősséget vállalni. Eladó jegyértékesítő rendszere automatikus visszaigazoló e-mailjének kiküldésével igazolja az adott vásárlás sikerességét (sikertelenségét). Az automatikus visszaigazoló e-mailt a Vevő által megadott e-mail címre küldjük. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért felelősség Vevőt terheli.
A sikeres vásárlás után a vásárló elektronikus megrendelés visszaigazolást (E-jegyet) kap.
Fizetési módok
- Banki átutalás
A termékek ellenértékét banki átutalás útján rendezheti. Számlavezetőnk a K&H Bank Zrt. 499 Szolnok (5000 Szolnok, Kossuth Lajos út 18.; 01 10 041043) Bankszámla számunk: 10404993-50526851-88571003. Ebben az esetben a rendelési díj számlánkra történő beérkezése után kezdjük meg a rendelés feldolgozását és a megrendelt termékek/szolgáltatások megrendelő részére történő küldését.
- Bankkártyás fizetés
Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethet bankkártyával. On-Line bankártyás fizetési mód során a Barion Payment Zrt. (1117, Budapest, Infopark sétány 1., Cégjegyzékszám: 01-10-048552) szolgáltatását vesszük igénybe a termék árának fizetésekor. A Barion oldalán egyszerűen és biztonságosan tudja kiegyenlíteni a megrendelt termékek díját. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
- Barion
A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu, amely verhetetlen árai mellett számos innovatív funkcióval rendelkezik. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség, valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013). A bankkártya visszaélések elleni védelmet rugalmasan és igazságosan kezeljük.
7. E-jegyek (saját nyomtatású jegyek)
Az e-jegyeket vásárlóink a sikeres vásárlást követően saját maguk nyomtathatják ki, azokat nem lehet sem személyesen a pénztárban, sem postai úton átvenni. A kinyomtatott jegy abban az esetben használható, amennyiben azon a vonalkód és a vonalkód melletti kód olvasható.
Az e-jegy elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a vásárlót terheli.
8. Számlaadás
Eladó minden vásárlásról, valamint a kapcsolódó szolgáltatásokról elektronikus számlát (e-számlát) bocsát ki. A vásárlás befejezése után e-mailben küldi el azt a Vevő által megadott e-mailcímre.
Vevő tudomásul veszi, hogy vásárlásáról kizárólag elektronikus úton kap számlát, a számlaadatok utólag nem módosíthatók.
Az elektronikus számla PDF formátumú, Eladó által elektronikusan aláírt, időbélyeggel ellátott dokumentum. Megfelel a 2007. évi CXXVII. törvény (Áfa-törvény) és az elektronikus aláírásról szóló 2001. évi XXXV. törvény előírásainak. Az e-számla PDF dokumentumolvasó szoftverrel (Adobe Reader) megtekinthető, kinyomtatható.
A számla belépésre nem jogosít.
9. Az elállás joga
Eladónak nem áll módjában sem jegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni.
Az – 1. és 4. pontban ismertetett módon végrehajtott – vásárlással Vevő beleegyezését adja, hogy Eladó a teljesítést megkezdje, illetve azt teljesítettnek tekintse (a saját nyomtatású, valamint személyes átvétellel igényelt jegyek és bérletek esetében). Vevő a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének l) pontjának értelmében elállási jogot a vásárlást követően nem gyakorolhat, tekintettel arra, hogy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatás egy meghatározott időpontra vagy idősávra szól.
10. Adatvédelem
Eladó az on-line regisztráció során birtokába jutott adatokat (név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím) az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásai szerint bizalmasan kezeli, kizárólag a vásárlások teljesítéséhez használja fel, azokat harmadik személynek semmilyen formában tovább nem adja. Vevő e-mailben kérheti adatai inaktiválását, melyet e-mailben Eladó visszaigazol.
Adatkezelési szabályzat
11. Panaszkezelés
Vevő e-mailben jelezheti problémáját az info@szoljeg.hu e-mail címen magyar nyelven. Eladó a beérkezett e-mailt 72 órán belül megválaszolja, illetve megkezdi az esetleges probléma kivizsgálását. Eladó az info@szoljeg.hu címre beérkező leveleket elektronikus rendszerben, állapotuk szerint osztályozva nyilvántartja és megőrzi.
12. Egyéb
Eladó on-line jegyértékesítő rendszerén kizárólag a vásárlás lehetőségét kínálja látogatói számára, foglalást sem telefonon, sem e-mailben nem tud elfogadni, továbbá a megvásárolt jegyeket sem visszaváltani, sem más jegyre cserélni nem áll módjában (kivétel: ld. 8. pont).
Eladó a webáruházában megvásárolható jegyeknek tulajdonosa. Vevő tudomásul veszi, hogy Eladónál megvásárolt elektronikus belépőjegyen szereplő adatok annak helyszínén és időpontjában csakis az arra érvényes belépőjegy felmutatásával vehető igénybe. Amennyiben Vevő a helyszínen nem rendelkezik a vásárlását igazoló és a jegyátvételre/ belépésre jogosító dokumentummal (elektronikus jeggyel ), úgy az adott intézmény nem köteles Vevő számára a belépést biztosítani.
Jelen vásárlói szerződésben nem szabályozott kérdésekben a hatályos Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.
Utolsó változás kelte: 2019. 10. 21.